Popis:

AddIn slouží k importu záznamu o hovoru, momentálně je import umožněn ze tří zdrojů:

  • Ústředna Yestar (CallCentrum - Ústředna Yestar synchronizace nahrávek)
  • Json soubory mobilní aplikace CUBE ACR (CallCentrum - zpracování jsonu Updated)
  • Vypreparování dat z názvu mp3 souboru (CallCentrum - zpracování nahrávek do události)

Addin všechny potřebná data zpracuje a předá je proceduře CallCentrumVlozitZaznam
která poté dohledává subjekty ke kterým se má záznam vložit.

  • Před prvotním spuštěním addinu je nutno spustit skripty:
  • CallCentrumVlozitZaznam - procedura která se stará o vložení záznamu, případně napárování záznamu k již existující události.
  • CallCentrumZkontrolujZpracovane - procedura která zkontroluje zda-li se importovaný záznam již předtím neimportoval.
  • CreateTableCallCentrumPosledniStazeni -
  • CreateTableCallCentrumZaznamy - vytváří tabulku, do které se zanesou údaje podle kterých se v budoucnu vyhodnocuje zda-li byl záznam již importován, taktéž je zde sloupec který “řekne” jestli se záznam povedlo importovat a nebo u něho nastal error.

Globální nastavení pro všechny AddIny:

  • Úkon - hodnota která se propíše do pole předmět v tabulce UpozorněníKlienta
  • Kategorie - hodnota která se propíše do pole Kategorie v tabulce UpozorněníKlienta
  • Text - hodnota která se propíše do pole Poznámka v tabulce UpozorněníKlienta
  • Párovací události - názvy událostí ke kterým se mají záznamy párovat, je možno zadat více událostí a rozdělit je středníkem.
  • Výchozí spis - k tomuto spisu (ve formátu EX 8888 / 22) se bude importovat záznam o hovoru ke kterému nebyl nalezen přidružený spis.

CallCentrum - zpracování jsonu Updated

  • Tento AddIn je jediný, který importuje i směr hovoru (příchozí/odchozí) u ostatních addinů toto není možné
  • Zpracované soubory se přesunou do podadresáře Imported, kde jsou roztřízeny do podadresářů dle data ve kterém byly importovány.
  • Pokud u nějakého souboru nastane chyba, AddIn ho přesune do podadresáře Error.
  • Pokud nastane chyba při zakládaní úkonu v procce, soubory zůstanou v původním adresáři.

Nastavení:

  • Cesta k adresáři – cesta k souborům, pokud je neplatná, AddIn se ukončí

  • FTP – pokud je zaškrtnuto, bude soubory stahovat z FTP

    Pokud je zaškrtnuto pole FTP – pak musí být vyplněna pole:

  • Adresa – url link na FTP server, ve formátu např. ftp.dlptest.com

  • Username a Password – přihlašovací údaje k ftp serveru

  • Adresář na ftp serveru – cesta k adresáři na ftp serveru, ve kterém jsou jsony

CallCentrum - zpracování nahrávek do události

  • K funkčnosti tohoto addinu je nutné aby název nahrávky obsahoval telefonní číslo
  • Pokud název nahrávky neobsahuje datum a čas, bude se brát datum vytvoření souboru
  • To samé platí i u identifikátoru hovoru, není-li obsažen v názvu, použije se celý název nahrávky

  • Zpracované nahrávky se přesunou do podadresáře Imported, kde jsou roztřízeny do podadresářů dle data ve kterém byly importovány.

  • Pokud u nějaké nahrávky nastane chyba, AddIn ho přesune do podadresáře Error.

  • Pokud nastane chyba při zakládaní úkonu v procce, nahrávka zůstane v původním adresáři.

Nastavení:

  • Cesta k adresáři – cesta k souborům, pokud je neplatná, AddIn se ukončí
  • FTP – pokud je zaškrtnuto, bude soubory stahovat z FTP
    > Pokud je zašktrtnuto pole FTP - pak musí být vyplněna pole:
  • Adresa – url link na FTP server, ve formátu např. ftp.dlptest.com
  • Username a Password – přihlašovací údaje k ftp serveru
  • Adresář na ftp serveru – cesta k adresáři na ftp serveru, ve kterém jsou nahrávky
  • CallId z regexu - pokud je false, CallId se bude brát jako celý název souboru.
    Pokud je true tak musí být vyplněno pole CallId regex - uvádí v jakém formátu má vyhledat ID hovoru z názvu souboru

  • Datum z regexu - pokud je false, bude se brát datum vytvoření souboru.
    Pokud je true tak musí být vyplněno pole Date regex – uvádí v jakém formátu má vyhledat datum z hovoru z návu souboru, pokud je datum a čas oddělené, musí se taky vyplnit pole Time regex

  • Telefon regex – uvádí v jakém formátu má vyhledávat tel. číslo z názvu souboru.

  • Pro vyplnění polí CallId regex, Date regex, Time regex a Telefon regex nám napište, a pošlete prosím pár příkladových souborů, tyto regexy se musí vymyslet na míru pro nahrávky.

CallCentrum - Ústředna Yestar synchronizace nahrávek