Obsah


7.01.19.100
   Výukové materiály
   Novinky
   Změny a úpravy

7.01.19.100

  • Datum vydání - 25.4.2009

Výukové materiály

  • Zatím se na nich pracuje...

Novinky

  • Úkoly
    • Vyhledávání - některé položky rozšířeny o pole Věc a datum narození
    • Možnost vyžadovat akceptaci úkolu
    • Přehled akceptovaných a splněných úkolů v portálu
    • Zapojení a nastavení plánovacího kalendáře
    • Úprava informací zobrazených v popisku úkolů
  • Karta spisu
    • Průvodce odesláním emailu - možnost formátování textu emailu
    • Průvodce odesláním emailu - výběr přílohy nejen ze souboru, ale i z archívu dokumentů spisu
    • Průvodce odesláním emailu - sloučení šablon před odesláním, práce s obrázky
    • Zobrazení odeslaného emailu - přepracováno - nyní v novém okně podobném Outlooku
    • Zobrazení odeslaného emailu - tisková sestava pro odeslaný email
    • Zobrazení logu tiskových sestav
  • Knihovna filtrů
    • Export dokumentů - možnost ukládat dokumenty do podsložek (názvy podsložek lze vytvořit tiskovými parametry)
    • Export dokumentů - možnost transformovat exportované wordovské dokumenty do PDF
  • Podatelna
    • Vygenerovaný automatický úkol nyní obsahuje vazbu na poštu a lze z něj přímo otevřít úkon příchozí pošty
    • Generování čísla spisového přehledu na základě nastavení v číselníku druhů pošty
    • Odchozí pošta - doručenky - možnost zadat datum doručení a vysvětlení jiného důvodu nedoručení
    • Hromadná součinnost - do poznámky vytvářeného úkonu se generuje i název subjektu
  • Tisk
    • Tiskové parametry pro report spisu (vyúčtování, faktury, pokladní doklady, úkony, pošta)
    • Logování tisku (evidence tisku sestav, kdy a kdo tisknul)
    • Volitelné logovaní využití tiskových parametrů (umožní vyhodnotit, které parametry se nepoužívají)
    • Hromadný tisk z Knihovny filtrů - přepracováno na použití nové komponenty, testováno na dokumentech o velikosti 1200 stran
  • Obecné
    • Import dokumentů - komplexní importní funkce umožňující import dokumentů a celých složek ke spisů
    • Přesun chybových hlášení z lokálního počítače do databáze (
    • Nové možnosti řešení konfliktu v datech
    • Využití kryptografie pro generování náhodného čísla (sníží počet hlášení o konfliktech)
    • Správa chyb - do logu byly doplněny informace o počítači, na kterém chyba vznikla
    • Import/Export úkolů s Outlookem (zprovozněno, slouží např. pro synchronizaci s mobilními zařízeními)
    • Optimalizace pro práci s replikovanými databázemi
    • Betaverze emailového klienta
    • Multi-threadingové zpracování dotazů na server pro některé funkce

Změny a úpravy

  • Knihovna filtrů
    • Nový filtr 5.4. Seznam faktur
    • 5.1. Přehled financí ve spisech - změna názvosloví z Fakturováno na Vyúčtováno
    • 5.4. Vyčíslení úkonů dle kategorie a zaměstnance - změna názvosloví z Fakturováno na Vyúčtováno
    • Přehled financí - změna názvosloví z Fakturováno na Vyúčtováno
    • Denní práce přihlašeného uživatele - přidány sloupce Klient a Zúčastněný
    • Moje spisy - přidány sloupce Klient a Zúčastněný
    • Všechny spisy - přidány sloupce Klient a Zúčastněný
    • Seznam úkonů - přidány sloupce Klient a Zúčastněný
    • Spisy ke skartaci - přidány sloupce Věc, Klient a Zúčastněný
  • Tisk
    • Drobná vylepšení editoru tiskových dokumentů
    • Do názvu tištěné obálky přidán druh
    • Zpřesnění hlášení o nenalezení dokumentu
    • Kontrola názvu ukládané sestavy na nevalidní znaky
    • Editor tiskových sestav - ošetření práce s prázdnými dokumenty
  • Obecné
    • Řada drobných úprav vedoucích ke zvýšení stability
    • Snížení poštu dotazů na server pro různá nastavení
    • Pracovníci - úprava aktualizací v sekci Kariéra
    • Přesun inicializace TWAIN rozhraní - není nutná doinstalace na serverech
    • Částečné ošetření chyby ...Table(0)