Obsah


EVOLIO - požadavky a připomínky
HOTLINE AveSoft na webu
Přihlášení a přehled zakázek
Nová zakázka
Zakázka v řešení

EVOLIO - požadavky a připomínky

EVOLIO je sytém, který se neustále dynamicky rozvíjí. Stejně tak rostou i Vaše požadavky a připomínky k funkčnosti systému.
Ať už v systému EVOLIO narazíte na problém nebo máte nový podnět na rozšíření funkčnosti, přivítáme, když nám toto sdělíte.
Pro zadání Vašich požadavků a připomínek můžete využít několik cest (telefon, mail, web, skype,...), dovolujeme si však preferovat zadání přes web.

HOTLINE AveSoft na webu

Webové rozhraní pro zadávání svých požadavků a připomínek běží na adrese hotline.evolio.cz
Pokud nemáte vytvořen přístup, zažádejte si o něj na e-mailu hotline@avesoft.cz, na hotline telefonu 777 587 648 (dostupný od 9:00 do 17:00) nebo požádejte o vytvoření přístupu při návštěvě našich pracovníků.
Přístup lze navázat přímo na vašeho konkrétního pracovníka.

Přihlášení a přehled zakázek

Přístupové údaje, který vám vytvoříme, zadejte na přihlašovací stránce.


Po přihlášení se dostanete na stránku přehledu vašich již zadaných a řešených případů. Je zde uveden datum zadání, popis zakázky a stav řešení vašeho požadavku, popis jednotlivých stavů je v pravé části pod menu. Rovněž zde naleznete informaci o tom, kdo požadavek zadal.
V horní části je filtr podle stavu zakázek.

Nová zakázka

Pro zadání nové zakázky zvolte v horní části (na konci filtrování) odkaz Nová zakázka, která vás přesměruje na stránku pro založení nového požadavku.

Do pole Zakázka zadejte stručný popis požadavku či problému, datum se generuje automaticky a vyberte typ požadavku. Do pole upřesnění popište svůj problém či požadavek a novou zakázku uložte odkazem Zapsat
Po uložení nové zakázky budete přesměrování na přehled zakázek, kde se váš nový požadavek zobrazí v seznamu na prvním místě.
Pokud je k zakázce potřeba doplnit přílohy (obrázky, seznamy, dokumenty), zašlete je přílohu na mail hotline@evolio.cz s uvedením čísla zakázky. Připravuje se přímé nahrávaní přes web.

Zakázka v řešení

Další možností systému je detailní náhled na již zadané požadavky. Postup je podobný jako v případě zadání nové zakázky - v přehledu zakázek zvolte odkaz Detail u konkrétní zakázky.

Zde získáte detailní přehled o zakázce, včetně data poslední změny stavu zakázky a seznamu úkonů na zakázce provedených. Současně zde můžete ve spodní části přidat upřesnění, komentář nebo jinou připomínku k zakázce.

Poznámka: Webové rozhraní Hotline se jako každý jiný web rozvíjí, lze tedy předpokládat další rozvoj a vylepšení systému